Bloggportalen statistik

Bloggportalen statistik

torsdag 1 november 2012

D4 +1

Eva med röda nunan

Vaknade av mej själv. Hade somnat bra och sovit riktigt gott. har varit riktigt pigg hela förmiddagen,
Dock började jag bli ordentligt röd i ansiktet. Det lyser riktigt rött! Känner mej varm i ansiktet
men utan feber.
Kortisonet jag fick har även hjälp till mot inflammationen i axeln. Det hjälpte till att sova bättre.
Jag kan dock inte hålla armen rak när jag skall lyfta den högre än 45 grader mot kroppen.
Den värsta värken är i alla fall borta! Fast man blir så rund och fin i ansktet av kortisonet!.



Röda kinder, lätt svullen. Kan ta jobb som Rödljus!


HB kom på besök med rosor och fika bröd. Alltid lika trevligt. Blev mycket jobb prat som vanligt - vi är ju på samma arbetsplats men jag gillar att bli uppdaterad. Man behöver hållas/hålla sig  ajour när planen är att komma tillbaka.

Men vi har annat och prata om också. Allt från hans och  frugans USA resa till närliggande händelser fram till om hur jag själv har det.

Klockan tickar iväg och plötsligt har många timmar gått.



Nej dags att titta vidare på handbollen!

Go´kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar