Bloggportalen statistik

Bloggportalen statistik

fredag 23 november 2012

D5+2

En ny dag

 

Så har ännu en dag gått. Jag var ruskigt trött igår kväll. Lade mej vid 12 och somnade nästan omedelbart.
Det gör jag alltid efter att jag fått behandling. Jag sov ända fram till närmare 09.30. Har sovit i 9 timmar! Kände mej klart piggare idag och särskilt efter en sådan skön sömn. Illamåendet ligger dock lite på lur.
Blir fortfarande som ett rödljus och väldigt varm. Idag efter lunch kom jag äntligen över 37 grader. Har legat på
36,5 nästan varje dag utom imrose då det var 36,0. Inte så bra. Men nu vänder det.
Kommer att ta någon /några dagar till innan det blir lite bättre.

Snickaren var här igår. Vi bestämde att det göra iordning fönstrena innan julen (jag slipper alltså tvätta dem) men stora rummet blir förmodligen först i vår och kanske blir det rummet bredvid. Det beror på lite andra saker. För det rummet är belagt med A:s möbler.

 Idag kommer jag inte att göra så mycket. Bara vila. Väntar på dottern som just nu är på
anställningsintervju. Håller tummarna. Hennes pojkvän SK har just fått en provanställning! Jättekul!!

Har sökt ytterligare lägenheter åt grabben. Torde vara hans tur snart. Kön på STudentbostadsservice har äntligen rört sig ned till hans ansökningsmånad och jag sökte en via blocket nyss.

Imorgon skall vi åka å gratulera en vän, CE. Skall bli trevligt. Bäst jag är piggare till dess.
Skulle inte gilla alls att vara tvungen att vara hemma och inte kunna gratulera.

Jobbar kompisen MB fyller år idag och är ute på Östersjön å fiskar på sin dag för att sedan vara kvar i skärgården.
Låter som en skön dag! Ha det grabben!

 “A little Consideration, a little Thought for Others, makes all the difference.”
A. A. Milne

 

Ser lovande ut att få en riktigt bra helg nu när det börjat så bra!

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar