Bloggportalen statistik

Bloggportalen statistik

fredag 28 december 2012

Filten över huvudet

Två steg framåt, ett steg bakåt


Plötsligt blev jag så där  trött. Så där trött som jag skrev om häromdagen.
Man kan knappt hålla sig vaken. Det är inte som
när man behöver sova utan såväl kropp som själ har bara ingen ork kvar.
Jag skulle kalla det utmattadstrött. Som om det inte finns tillräckligt med
syre i kroppen. Det varade i kanske 3 timmar. Fick lägga mej på soffan.
Orkade inte sitta upp i fåtöljen. Att man bara kan bli så oerhört trött.
Man somnar hela tiden till och från. Det går bara inte att hålla sig vaken.

När jag vaknade imorse var jag trött, inte som kvällen innan men trött
och frusen. Kollade febern = 36,2. Klart man fryser då.
Fick en så fin sweatshirt-tröja med huva av grabben. Tog på mej den
 och sedan en filt över kroppen men fryser ialla fall.



Liggande i soffan!

Det kommer inte bli mycket gjort idag. Planen var att stryka men det tror jag får
vara trots att det egentligen behövs. Ikväll ska vi hämta lite kött
så jag hoppas jag är piggare då. Måste till affären med för att handla lite daglig varor.

Nu blir det varm soppa och smörgås, sedan soffann och titta JVM.

Inga stora jobb idag alltså, inte ens en promenad i solen.

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar