Bloggportalen statistik

Bloggportalen statistik

torsdag 16 augusti 2012

Förbereda sig

Det gäller att förbereda sig. Jag gillar inte för mycket förberedelsetid. Om jag har det blir det bara skit!
En gång gjorde jag ett arbete riktigt noga och o god tid och länge.
Ett asgarv från min dåvarande chef när han läste underlaget  gjorde klart för mig att gott om tid är inte min grej. Skrivelsen jag skulle ta fram var fullständigt kass. Eftersom jag viste vad det stod så läste jag även det som inte stod..

Efter ett antal redigeringar hade mycket försvunnit och en hel del var oläsligt. Jag läste dock det jag tyckte stod för huvudet fyllde i det felaktiga. Jag kunde ju underlaget utantill

ALDRIG  mera så mycket förberedelser!!

Så nu tyckte jag att det var dax att klippa håret innan jag tappar det!
Kanske inte så kul att tappa 30 cm långt hår men 2-3 cm!!

Den som väntar på saker om min familj får vänta. I denna bloggen kommer bara mina tankar (rationella eller ej) kring min sjukdom å jobb.

Detta mest för att "prata" av mig!

Ibland är det skönt att skriva av sig istället för att prata!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar