Bloggportalen statistik

Bloggportalen statistik

tisdag 3 februari 2015

Förberedelser





Så var då dagens besök på USÖ klart.

Det tog tid men så är det mesta klart inför operationen.

Det började med

07.30             Blodprov

08.30             EKG

09.30             Träffade plastikkirurgen och sköterska. Gick i genom hälsodeklarationen

11.30             Narkosläkaren

11.40             Operationssamordnaren


Så operationen beräknas bli i vecka 10 eller 12. Kirurgen opererar

bara varannan vecka!

Operationssamordnaren trodde att jag skulle ha en tid i brevlådan

när jag kom hem från Idre.

Denna gång blir jag inte kvar över natt. De behöver sängarna för sjukare patienter.

Jag är ju inte sjuk direkt utan ska ju bara flytta lite fett J.

Efter denna operation får vi se hur det blir och ev fortsättning.

Helst vill jag slippa den stora ”flytta skinn”-operationen!


Grabben gjorde sin kontroll i början av januari. Både blodprover och röntgen.

Blev en liten överraskning då det inte var vanlig röntgen utan en magnetröntgen.

Grabben tyckte det var något obehagligt och trångt. Resultatet var i alla fall bra.

Inga cancerceller på blodprovet eller några tumörer på skanningen!

Allt var som det ska vara!


Så ha det


Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar