Bloggportalen statistik

Bloggportalen statistik

fredag 25 oktober 2013

95%


“You only live once, but if you do it right, once is enough.”


Mae West


Då har jag nu varit hos onkologen och träffat läkaren. Resultaten var bra
Hjärtkontrollen var utan anmärkning.
Alla blodproverna kom tillbaka UA. HB nu uppe i 125.
Blodtrycket - var lite högt men togs utan vila och medan jag pratade så det struntar vi i.
Var riktigt bra under hela min behandlingstid. Steg lite när jag började jobba,
eller vad man skall kalle det jag gjorde under arbetstidens 8h.
Jag arbetar ialla fall inte ihjäl mej pga för mycket att göra! Snarare tvärt om!!
Läkaren var nöjd med min viktnedgång hitills (gått ned de 8 kilona jag gick upp fram till i januari).
konditionen har blivit hyfsad. Än har jag svårt att orka ta i ordentligt.
Finns inte mer kraft i musklerna. Kommer nog att ta ett tag till innan de vill utvecklas
mera eller fortare.

Blir fortfarande lite "trött" då och då. Särskild om jag inte rör på mej ordentligt.
Då kommer gäspningarna och orken bara försvinner.

Jag skall dock till plastkirurgen för att fixa till ärret som ger mej lite problem.
Får se när den kallelsen kommer.

Annars skall jag inte tillbaka förrän i oktober nästa år. Mammografin skall
tas några månader innan.

Så på det stora hela är jag återställd. I alla fall till 95%!




Ha det!
Eva

2 kommentarer:

  1. Så skönt att ha dig tillbaka och med alla värden under kontroll! De sista fem procenten återställer vi under höstmiddagen!!

    Trevlig helg!!

    SvaraRadera
  2. Vi gläds med dig och din omgivning!
    U o E

    SvaraRadera